Aktualne oprogramowanie, z którego pracownik potrafi korzystać

Czasami zdarza się, że mamy przyjemność porozmawiać telefonicznie z kimś z obsługi klienta. Może być to pracownik firmy, od której mamy abonament na telefon, albo prąd czy inne media. Na jakość takiej rozmowy wpływa wiele czynników. Zazwyczaj na pierwszym miejscu stawiamy kulturę osobistą osoby, z którą rozmawiamy. Jednak… Jest coś jeszcze.

Profesjonalne usługi

Jakość obsługi klienta i jakość świadczonych przez firmę usług w dużej mierze zależy od komfortu, w jakim przychodzi pracować pracownikom. Jeżeli komputer pracownika co chwilę się zawiesza, programy nie chodzą płynnie, trudno mówić o dobrej obsłudze klienta, ponieważ każdy pracownik będzie czuł się sfrustrowany pracując w ten sposób, a to przełoży się na niezadowolenie klienta.Dlatego każdy właściciel firmy oraz każda osoba odpowiedzialna za oprogramowanie w firmie powinna przemyśleć sobie te kwestie. Dystrybucja oprogramowania to niełatwa działka, trzeba bowiem doskonale poznać oczekiwania klientów, oczekiwania każdego poszczególnego człowieka, który z tego programu skorzysta. Oprogramowanie dla firm powinno zaspokajać potrzeby firmy, a któż lepiej wypowie się w tym temacie, jak nie pracownicy?

Głos pracownika

Bez wątpienia można stwierdzić, że mądry szef słucha swoich pracowników i wprowadza w życie innowacje zaproponowane przez nich. Oczywiście nie wszystkie i oczywiście na miarę swoich możliwości. Jednak oprogramowanie dla firm musi działać bezawaryjnie, płynnie, bezbłędnie. Nawet jeżeli oprogramowanie elektroniczne zawiesi się, musi być osoba, która szybko się tym zajmie. Dystrybucja oprogramowania powinna być dokonywana zawsze na czas. Oprogramowanie elektroniczne musi działać bez zarzutu.

Przeszkolenie na wagę złota

Oprócz tego, że oprogramowanie powinno być wysokiej jakości i aktualne, trzeba też zadbać o przeszkolenie pracowników, aby umieli z tego oprogramowania skorzystać i wyciągnąć jak najwięcej dla dobra firmy i dla dobra klientów których obsługują. Na nic bowiem programy, z których nikt nie umie korzystać i z których pracownik wyciąga zaledwie kilka procent ich możliwości, resztę robiąc na piechotę, z pominięciem programu. To droga donikąd. Wykorzystanie możliwości, które daje program, to ważna cecha dobrego pracownika. Tego trzeba uczyć się nieustannie, na szkoleniach, które przeprowadza się cyklicznie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *