JAK UŁATWIĆ TURYSTOM REZERWOWANIE W INTERNECIE

Globalna sieć stwarza mnóstwo przydatnych możliwości, wystarczy tylko po nie sięgnąć. Dla branży hotelarskiej prawdziwą rewolucją stały się rezerwacje online. Wprawdzie klasyczne, stacjonarne recepcje z telefonami wciąż są potrzebne, ale coraz więcej turystów szuka miejsca na pobyt właśnie za pośrednictwem sieci. Wyspecjalizowane portale rezerwacyjne w stylu bookingu to nie jedyny sposób na to, aby obiekt wypoczynkowy pozyskał klienta bezpośrednio w internecie.

Booking engine wzbogaci stronę www hotelu

Najlepiej i chyba najprościej będzie nieco przekształcić witrynę internetową obiektu z ładnej, ale tylko wizytówki, w funkcjonalne narzędzie. Chodzi o wkomponowanie w treść modułu z rezerwacjami online, obsługiwanymi w całości przez program hotelowy. Rzecz jasna stale połączony z grafikiem recepcyjnym, żeby przypadkiem nie doszło do pokrywających się terminów.

Warto dodać, że taki moduł – przynajmniej w przypadku systemu NFHotel – da się również umieścić na facebooku i w innych mediach społecznościowych. Dzięki temu goście mogą zabukować sobie pobyt, kiedy tylko mają na to ochotę, bez oglądania się na godziny pracy recepcjonistów.

Naturalnie w programie hotelowym wszelkie przesyłanie i synchronizacja danych następuje automatycznie. Taki booking engine do rezerwacji online wystarczy raz skonfigurować i umieścić w kodzie strony, żeby sam pokazywał dostępne w danej chwili pokoje oraz zbierał kolejne rezerwacje.