Nowy sklep

Obecnie właściwie na wszystkich gałęziach rynku panuje duża konkurencja. Mnogość sklepów różnego typu, zarówno tych stacjonarnych, jak i internetowych, sprawia, że klienci mają bardzo duży wybór. Otworzenie nowego punktu lub przyciągnięcie do niego klientów wymaga zatem pewnych zabiegów marketingowych, które sprawią, że nie będzie on świecił pustkami. Co możemy robić, aby więcej osób chętnie zaglądało do sklepu, który prowadzimy?

Stojak reklamowy

Sprawdzonym pomysłem, który wykorzystuje wielu właścicieli sklepów jest postawienie przed nim stojaka reklamowego. Możemy na nim nadrukować jakieś stałe hasło, które będzie zachęcać klientów do wejścia do sklepu albo wybrać stojak z tablicą, na której możemy rysować i pisać dowolne treści. Wówczas warto umieszczać na nim na przykład promocje dnia albo produkty, które aktualnie są w wyprzedaży.

Aby zamówić stojak, wejdźmy na stronę, gdzie ogłasza się producent stojaków reklamowych i wybierzmy model, który będzie nam odpowiadał. Przed zakupem warto również porównać różne modele na żywo.

Promocje

Dlaczego wiele popularnych, znanych na całym świecie marek często oferuje różnorakie promocje? Dlatego, że dawno ono odkryły, że promocje bardzo im się opłacają, choć pozornie może się okazać, że jest inaczej.
Jeśli oferujemy produkt w niższej cenie, nieco mniej na nim zarobimy – to fakt. Jednakże, bardzo możliwe, że klient, który w ogóle nie zdecydowałby się na zakup w regularnej cenie, kupuje produkt, ponieważ jest on objęty promocją. Dzięki takim decyzjom zakupowym bardzo zyskujemy. Warto więc co jakiś czas miło zaskoczyć klientów atrakcyjną akcją promocyjną.

Karty lojalnościowe

Jak sprawić, aby klienci po jednych zakupach ponownie do nas wrócili? Znanym trickiem jest zaproponowanie im specjalnych kart lojalnościowych. Za każde zakupy klient otrzymuje znaczek czy naklejkę, a za zebranie konkretnej liczby znaczków, otrzymuje na przykład gadżet lub możliwość udziału w promocji. Co za tym idzie – klienci chętniej wracają właśnie do naszego sklepu, ponieważ zależy im na zebraniu określonej liczby zakupów.

Aby ludzie przychodzili do naszego sklepu, muszą przede wszystkim o nim wiedzieć. Niezwykle ważne są zatem różne formy reklamy. Producent stojaków reklamowych www.brooklyn.pl może zaoferować nam jedną z nich. Dobrze jest jednak zainwestować również na przykład w reklamę w lokalnej prasie czy w formie ulotek. Ważne, aby jak największa liczba mieszkańców naszego miasta po prostu dowiedziała się o tym, jakiego typu sklep prowadzimy i jakie towary oferujemy.